Sık Sorulan Sorular

  • Mağazamızda satılan tüm ürünler üretici ve ithalatçı firmaların asgari 2 yıl garantisi altındadır.

  • Mağazamız üzerinden yapılan alışverişlerde kredi kartı ile ödeme ve havale seçeneği mevcuttur. Kredi kartı seçenekleri; Standart ve 3D Secure ödeme olarak ikiye ayrılmaktadır.

  • Kargo firmasının görevi mağazamızdan yaptığınız alışverişi güvenli bir taşımacılık sunarak doğru kişiye güvenle teslim etmektir. Üründe bir hasar var ise kargo şubesine giderek zabıt tutturabilirsiniz. Tuttuğunuz tutanakla beraber ürünü firmamıza ulaştırabilirsiniz.

  • Kargo firması zamanla yarıştığı için ürünü teslim edip hemen gitmek ister, ancak hassas olan bir konu vardır. Kargo paketinizi teslim almadan kargo formuna imza atılmamalıdır. Kargo tutanağını imzalamadan önce ürününüzün kutusunun taşımadan dolayı hasarlı olup olmadığını lütfen kontrol ediniz. Kutuda herhangi bir nedenle hasar var ise teslimatla ilgili hiç bir belgeyi imzalamadan kargo yetkilisine tutanak tutulması için kutunuzu iade ediniz. Size tarafımızdan yeni ürünleriniz derhal gönderilecektir. Kutusu hasarlı olan ürünlerin teslim alınması durumunda içindeki ürünlerin hasarından veya eksikliğinden Eray Teknoloji A.Ş. sorumlu değildir.

  • Yasal olarak siparişinize ait faturayı paket üzerinde gönderme ve isim soyisim yazma zorunluluğu bulunmaktadır.

  • Siparişinizi verirken belirlediğiniz Yurtiçi Kargo firması ile gönderilmektedir.

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR